Kjøpsvilkår

KJØPSVILKÅR FOR HANDEL

Sist oppdatert April 2024


Bare Lættis

ORG NR: 931 991 213

Kundeservice: kontakt@barelaettis.no

Selger blir betegnet som: Bare Lættis, oss/våre eller vi. Kjøper blir betegnet som: kunde, du, deg, ditt eller din.

GJENNOMFØRING AV HANDEL

Gjennomføring av handel her på www.barelættis.no gjøres veldig enkelt. Du trykker "legg i handlevogn" på det produktet du ønsker å kjøpe. Da vil varen lagres i din handlevogn, slik at du enkelt kan fortsette å handle eller gå direkte til kassen for betaling. Der velger du enkelt frakt og betalingsmetode, og deretter legger du inn din kontakt- og leveringsadresse.

Når du har gjennomført en handel hos oss, godkjenner du og samtykker våre vilkår. Ved handel av en vare godkjenner du og samtykker produktets informasjon og merknader.

PERSONVERN, SIKKERHET OG PERSONOPPLYSNINGER

I forbindelse med bestillingen, godtar du at Bare Lættis lagrer og bruker informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. Bare Lættis vil ikke avsløre din personlige informasjon til tredjepart. I henhold til personvernloven har du rett til å få tilgang til den informasjonen vi har lagret om deg, en gang i året. Vi forbeholder oss retten til å bruke e-post/telefonnummer for å sende markedsføring og nyhetsbrev.

PRISER

Alle våre priser er inkludert mva. og ekskludert frakt, med mindre vi har "fri frakt kampanje". Våre priser kan variere, og det tas derfor forbehold om prisendringer i forhold til markedet og andre faktorer. Det tas også forbehold om skrive-/trykkfeil på vår nettside.


BETALING

Vi aksepterer følgende betalingsmetoder: VISA, MasterCard, American Express. Dersom du som kunde betaler med kort, vil kjøpesummen bli belastet samme dag.


LEVERING OG HENTING

Vi i Bare Lættis™ har en leveringstid på 5-10 virkedager. Vi streber alltid etter å imøtekomme rask levering og vil gjøre alt i vår makt for at du skal få produktene raskest mulig. Vær oppmerksom på at leveringstidene er estimater og ikke garantert.

VIKTIG INFORMASJON OM AVBESTILLING OG KANSELLERING AV BESTILLINGER UNDER TRYKKPROSESSEN

Vennligst merk at bestillinger som har gått inn i trykkprosessen ikke kan avbestilles eller kanselleres. Ettersom våre produkter er printet på bestilling, begynner produksjonen raskt for å sikre at du mottar din bestilling så raskt som mulig. Vi anbefaler derfor at du dobbeltsjekker all informasjon og detaljer før du fullfører bestillingen. Hvis du har spørsmål eller bekymringer, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice for assistanse før du bekrefter bestillingen.


REKLAMASJON

Dersom du som kunde mottar defekte eller skadede varer, må du kontakte oss innen rimelig tid for å melde fra om dette. Hvis vårt kvalitetssikringsteam bekrefter din reklamasjon, vil vi være glade for å sende en gratis erstatningsordre til deg så raskt som mulig. Vi vil helst rette opp eventuelle problemer og sende en erstatningsordre for å sikre at du er fornøyde med dine bestillinger. Hvis dette ikke er mulig, eller at du ikke kan vente på en ny bestilling, gi oss beskjed, og vi vil refundere deg.


ANGRERETT

Etter norsk lov (Angrerettloven) har kunder rett til å angre på et kjøp. Dersom du som kunde angrer på ditt kjøp hos oss, må det meldes fra om dette innen 14 dager etter at varen er mottatt. For at angreretten skal kunne gjelde, må varen returneres i samme stand som kunden mottok den, og innen rimelig tid. Kunden står ansvarlig for risikoen ved returtransport og må dekke eventuelle kostnader i forbindelse med returforsendelse.

Personlige Produkter

Ved kjøp av våre "Personlig T-skjorte" -produkter, vær oppmerksom på at produktene er spesiallaget og tilpasset etter dine spesifikasjoner, inkludert tekster og bilder du har lagt til. På grunn av den personlige karakteren av disse produktene, kan vi dessverre ikke akseptere returer eller tilby refusjoner med mindre det foreligger en feil eller skade på produktet ved mottak.

Fraskrivelse av Angrefrist

Ved å kjøpe våre "Personlig T-skjorte" -produkter, fraskriver du deg din rett til angrefrist i samsvar med gjeldende lover og reguleringer. Dette gjelder kun for "Personlig T-skjorte" -produkter og påvirker ikke din rett til å returnere andre produkter som ikke er spesiallaget.

Vi oppfordrer deg til å dobbeltsjekke størrelser, farger og eventuelle tekst- eller bildevalg før du fullfører kjøpet. Ved spørsmål eller bekymringer, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam før du legger inn bestillingen.

Ved å fullføre kjøpet av våre "Personlig T-skjorte" -produkter, godtar du vilkårene og betingelsene som er angitt ovenfor.


TAPT BESTILLING

Dersom en pakke er tapt under transport, må du ta kontakt med oss innen 30 dager etter forventet leveringsdato. Vi vil være glade for å sende deg en erstatning ordre.

RETURNERT AV KUNDE

Vi håper du blir fornøyd med kjøpet ditt fra Bare Lættis. Hvis du ikke er helt fornøyd, kan du returnere varen innen 14 dager etter at du har mottatt den, forutsatt at den er i original tilstand (ubrukt, med alle merker og i original emballasje).

For å returnere en vare, vennligst kontakt oss på

kontakt@barelaettis.no for å motta instruksjoner om hvordan du returnerer varen.

RETURNERT TIL AVSENDER

I slike tilfeller, legg inn en ny bestilling og ta kontakt med oss slik at vi kan rapportere problemet og ordne med refusjon av produktprisen for den nye bestillingen.

FEIL ADRESSE

Hvis du oppgir en adresse som anses som utilstrekkelig av transportøren, vil forsendelsen bli returnert og forsvarlig håndtert. Hvis du ønsker å legge inn en ny bestilling med oppdatert adresse, vil du være ansvarlig for fraktkostnadene ved den nye bestillingen.

AVVIST AV MOTTAKER

Hvis du avviser forsendelsen ved levering, vil forsendelsen bli returnert og forsvarlig håndtert. Hvis du ønsker å legge inn en ny bestilling med oppdatert adresse, vil du være ansvarlig for kostnadene ved den nye bestillingen.

IKKE HENTET

Hvis du ikke kan motta bestillingen på adressen, kan forsendelsen være tilgjengelig for henting på det lokale postkontoret eller hente punktet til transportøren. Forsendelser som ikke blir hentet, kan bli returnert til avsender. I slike tilfeller, legg inn en ny bestilling og ta kontakt med oss slik at vi kan rapportere problemet og ordne med refusjon av produktprisen for den nye bestillingen.

ENDRING AV VILKÅR

Vi har forbeholdt retten til å endre vilkårene på denne nettsiden.


SPØRSMÅL OM KJØPSVILKÅR

Ta kontakt med vårt kundesenter på e post: Kontakt@barelaettis.no